Akinator, the Web Genius

Assalamualaikum!

Mcm biasa, setiap pagi selepas menunaikan kewajipan aku akan check berita online dan blog2. Masa aku bukak blog RWJ, aku terjumpa satu benda ni. "Akinator, the Web Genius". Web ni adalah game yang berasaskan artificial intelligence yang menampilkan si Akinator sebagai satu karekter yg tahu segalanya tentang karekter2 di internet. Aku pon try la kebolehan si Akinator ni. Aku pilih satu karekter n uji dia... lepas jwb beberapa soalan, si Akinator ni dpt teka karekter pilihan aku. Apa karekter pilihan aku? Tgok bwh ni...


Haha... btol dia teka.. aku uji skali lagi sbb nobita ni senang je untuk di teka. Aku amek David Choi.. Tgok2 dia dpt teka lagi.. Mmg x suprise sgt la sbb game ni guna deduction and database dia besar.. apa2 pun best gak game ni :P

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...